قرارگاه سیاسی تحلیلی مرصاد

بررسی و تحلیل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تبریز

قرارگاه سیاسی تحلیلی مرصاد

بررسی و تحلیل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تبریز


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به کمک‌های این رژیم به مخالفان تاکید کرد که این کمک‌ها در ازای تامین امنیت مرزهای جولان بوده است.

به گزارش قرارگاه سیاسی تحلیل مرصاد به نقل از خبرگزاری فارس ،  «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به حمایت تل‌آویو از معارضان مسلح سوری موسوم به ارتش آزاد در نبرد با دولت دمشق گفت این اقدام در ازای تأمین امنیت مرزها با سوریه صورت گرفته است.

وی که با روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» صحبت می‌کرد، گفت: «مرزهای سوریه در جولان در کنترل معارضان میانه‌رویی همچون ارتش آزاد قرار داشت و این بر هیچ‌کس پوشیده نیست که آنها از کمک‌های انسانی که ما در روستاهای این منطقه به آنها ارائه کردیم، بهره‌ بردند... و این به این شرط است که آن‌ها به سازمان‌های افراطی‌تر اجازه ندهند به مرزها برسند».

وی با این ادعا که کمک‌های رژیم صهیونیستی به مخالفان مسلح شامل کمک‌های درمانی، غذا و تجهیزاتی چون پتو بوده، ابراز داشت که این کمک‌ها به این شرط ارائه شد که نیروهای ارتش آزاد اجازه ندهند سازمان‌های تندرو (همچون القاعده) به منطقه جولان نزدیک شوند.

خبرگزاری فارس: یعلون: در ازای تامین امنیت جولان، به ارتش آزاد کمک کرده‌ایم

پیش از این بارها رسانه‌ها بین المللی از حضور جنگجویان مخالف سوریه منتشر شده بود اما این برای اولین بار است که یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی انگیزه کمک‌های تل‌آویو به این مخالفان را اینگونه توصیف می‌کند. 

در جریان بیش از سه سالی که از آغاز بحران در سوریه می‌گذرد، هنوز هیچ‌یک از گروه‌های تروریستی فعال در سوریه که برخی از آن‌ها کنترل مناطقی در نزدیکی فلسطین اشغالی را در اختیار دارند، اقدامی علیه رژیم‌صهیونیستی انجام نداده‌اند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی