قرارگاه سیاسی تحلیلی مرصاد

بررسی و تحلیل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تبریز

قرارگاه سیاسی تحلیلی مرصاد

بررسی و تحلیل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تبریز

رضایت رهبری از بسیج دانشجویی

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۵۷ ب.ظ

پیام رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان بسیجی: ابداً از بسیج دانشجویی ناراضی نیستم.


دکتر ودود حیدری در همایش بسیج دانشجویی سراسر کشور که صبح امروز در مصلی امام خمینی برگزار شد با اشاره به هدف این نشست اظهار داشت: امروز می‌خواهم خبر جدیدی را به شما بدهم که یک خبر خوشحال کننده است همه شما تقاضای درخواست دیدار با رهبری را داشتید در پیگیری این موضوع کوتاهی نکردیم و از کانال‌های مختلف پیگیری نمودیم. همه شما دغدغه داشته‌اید که نکند نتوانسته باشیم توقعات رهبری را برآورده کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به دیدار روز گذشته خود با مقام معظم رهبری افزود: خداوند توفیق داد که روز گذشته به نمایندگی از شما محضر حضرت آقا رسیدم و این موضوع را آنجا مطرح کردم به مقام معظم رهبری عرض کردم که بچه‌ها بسیار مشتاق دیدار شما هستند ایشان فرمودند سلام و ادب مرا را به بچه‌ها برسانید و به آن‌ها بگویید که ببینید چه می‌کنید من به ایشان گفتم بچه‌ها نگران هستند اما رهبری فرمودند من از بسیج دانشجویی راضی هستم.
 
حیدری تصریح کرد: چه خبری بهتر از رضایت ولایت فقیه که رضایت الهی را به دنبال دارد است البته این موضوع تکلیف ما را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند گرچه امروز جاهای بسیاری را طی کرده‌ایم اما راه‌های بیشتری هم مانده است.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به فرمایش رهبری گفت: به فرموده و توصیه مقام معظم رهبری می‌بایست کارهای انجام نشده را لیست کرد که غیر از آن به خطا خواهیم رفت باید برای خود مشخص کنیم که امام خمینی از بسیج دانشجویی چه خواسته است.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۸
مرصاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی